金宝前后

11:35 AM / Posted by ~KK~ /

b4 i went to kampar~
thx for ORGANISER ' lee yutian' n my 小可爱 winnie
organise d bbq at my hse~
i will miss u all lot~


我十年的好朋友和我吃菜的好朋友~
蛮像的咯!!!

我的短短和懒yeng 的ding ding.. hehe


我和小美女~

bu3 gang.. 被虐待~ lol
表情丰富哦~

bu3 和 utar n 小菜菜

几像情侣下的~haha

这两个更像~

我的好朋友组合~ lol
reli thx yutian lot..
although have many technical problem occur in tis bbq farewell
+ sry for me away for 1 hour lebih..
but i still hav fun wif u guys~
miss u all.. haha
KAMPAR
thx my parent lot..
fetch me to kampar n help me clean my room~
feel guilty keep gif them trouble~
i promise will learn independent at kampar.. hehe

金宝睡醒~ 头发乱乱look xp
B4


这个摆设让我两晚没觉好睡~
风扇根本没吹到~
晚上热倒半死,逼到我要一丝不挂的睡觉!!!

After
死宅男玩着电脑,另一个在睡早觉~
昨天换了摆设~
终于晚上睡觉有机会盖被了~
爽~
ps: 在金宝正在进化成宅男~
darrel 一大早就开bobpeep 的歌~
宅男三人组!!!!

Labels:

0 comments:

Post a Comment